English
چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اعلام اسامی منتخبان انتخابات شوراهای مرکزی انجمن‌های علمی - دانشجویی و کانون‌های فرهنگی - هنری

پس از برگزاری انتخابات شوراهای مرکزی انجمن‌های علمی - دانشجویی و کانون‌های فرهنگی - هنری در دانشگاه، منتخبان معرفی شدند.

به گزارش معاونت دانشجویی و فرهنگی، دکتر منوچهر جهانیان، معاون دانشجویی و فرهنگی، با اعلام این خبر و ضمن اشاره به روند برگزاری انتخابات این دوره، افزود: تبلیغات دانشجویان داوطلب در انتخابات شوراهای مرکزی انجمن‌های علمی- دانشجویی و کانون‌های فرهنگی- هنری از ۴ تیرماه آغاز و تا ۱۰ تیرماه ادامه پیدا کرد و انتخابات از روز یکشنبه ۱۱ تیرماه تا روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه در بستر سامانه جامع آموزشی گلستان برگزار شد که مشارکت خوب دانشجویان در این انتخابات چشم‌گیر بود. در انتخابات شوراهای مرکزی انجمن‌های علمی - دانشجویی، ۳۱.۵۷ درصد از دانشجویان مشارکت داشته‌اند و مشارکت در انتخابات کانون‌های فرهنگی - هنری ۳۹.۳۶ درصد بود.

دکتر جهانیان در ادامه با اشاره به سهم دانشکده‌ها در مشارکت در انتخابات بیان داشت: دانشکده‌های فنی و مهندسی و هنر و معماری، هرکدام با ۸ انجمن، دانشکده علوم انسانی با ۷ انجمن، دانشکده علوم و فناوری‌های نوین زیستی با ۳ انجمن و دانشکده‌های حقوق و گردشگری، هرکدام با ۲ انجمن، به‌ترتیب، مشارکت دانشجویان را برای فعالیت در انجمن‌های علمی - دانشجویی را جلب کرده‌اند.

دکتر جهانیان در ادامه بیان داشت: در انتخابات انجمن‌های علمی- دانشجویی، دانشجویان فقط مجاز به رأی‌دادن به داوطلبان رشته‌های خود بودند و در انتخابات کانون‌های فرهنگی- هنری، دانشجویان می‌توانستند به داوطلبان همه کانون‌های فرهنگی- هنری رأی بدهند.

معاون دانشجویی و فرهنگی در پایان ضمن قدردانی از اعضای سابق انجمن‌های علمی - دانشجویی و کانون‌های فرهنگی - هنری و زحمات چشمگیر آن‌ها در طول دو ترم گذشته، آرزومند توفیق، برنامه‌ریزی دقیق و انجام برنامه‌های شاخص و اثرگذار برای اعضای جدید شد.

فهرست منتخبان شوراهای مرکزی انجمن‌های علمی - دانشجویی و کانون‌های فرهنگی - هنری به ترتیب آرا به شرح لینک زیر است:

http://usc.ac.ir/files/1689067547512.pdf